Korekce frekvence krystalu v hodnikach

Snehulak snehulak na gmail.com
Sobota Květen 21 12:41:23 CEST 2011

Ja se celkem divim jak se tu resi ta presnost, mel jsem digi hodinky
nejake casio za 2500,- baterka ta vydrzela 6+ let (potom jsem je uz
nekomu dal) a presnost byla urcite do 10sekund za pul rok . Byly
takove plastove hamatne x casu, odpoctu, kalendar, nebyly teda
analogove , ale vodotesne takze normalni plavani , para nekolikrat za
mesic a porad na rukach .

Jinak vzpominam jak mi tatinek dal prvni "potapecske" primky , tehda
se prodavali myslim za tisicovku , vodotesna natahovaci frajerina .

Btw. Jako cyklista jsem zatizeny na festiny TdF 2010, ktere jsem
dostal od manzelky k 30tinam :D

snehulak