Re: Re: Re: OT ...a zase len hodiny... ; -) Was: OT nabídka - znakový ( maticový ) LED display

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Květen 21 01:29:24 CEST 2011

2011/3/19 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>:
> Na DX som nasiel hracku so 7x29 dot-LED displayom, mozno by sa dal
> rozumne vypreparovat a zistit, ako ho ovladat :-)
> http://www.dealextreme.com/p/programmable-scrolling-led-name-message-advertising-tag-card-badge-red-light-1-x-cr2032-55970

Tak som si to pre tu srandu objednal. Ponukam pohlad dovnutra.
http://www.wmail.sk/~miroslav.sinko/tmp/DX-display/

Display je tvoreny malymi SMD LEDkami (mne to pripada, ako priamo
nepuzdrene chipy) rovno na DPS. Cela plocha je prekryta priehladnou
foliou, ktora je snad prilepena nejakym priehladnym lepidlom. Svieti
to pekne, na fotke to az tak nevynikne.
Z druhej strany DPS je ATmega88PA, EEPROM 24C128 + bizuteria. Je tam
aj 4-pinovy konektor (nie je to USB-B mini, ani micro), podla navodu
to ma vediet komunikovat s PC, nic blizsie ale navod neuvadza. Myslel
som, ze je to vyvedeny UART, pochybujem, ze by sa cinan hral so SW USB
rozhranim. Ale ohmmetrom som nasiel iba prepojenie jedneho pinu na
GND. Dalsie piny konektora nikam na MCU nevedu (meral som aj na
rozsahu  20kOhm). Na dalsie patranie som nemal cas, ani neviem, ci to
za to stoji. Mozno casom skusim napichnut programator a preverit, ci
cinan nastavil LOCK bity :-)

miro

PS: chvilu mi dalo zabrat priradit k oznaceniu ATMLH012 2DB 1 typ pamate..