Korekce frekvence krystalu v hodnikach

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Květen 20 23:04:07 CEST 2011

Ja som prestal nosit hodinky, ked som sa vratil z vojenciny (1995).
Vtedy som si povedal, ze aspon na chvilu sa nechcem zatazovat tym, co
kedy musim. A uz mi to ostalo :-) Nejaku casovu orientaciu clovek
potrebuje, to ano. Do roku myslim 2001 som nemal mobil a pravidelne
som cestoval vlakom. Napriek tomu mi stacilo primerane odist z domu,
na stanici uz hodiny maju :-) Na bicykli mam tachometer, v praci
pocitac, v aute palubne hodiny, no a tych par rokov uz mam mobil,
ktory kvoli hodinam vytahujem len obcas.

miro