Korekce frekvence krystalu v hodnikach

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Květen 20 15:50:32 CEST 2011

Mě _vždycky_ začaly blbě jít hodinky, když jsem v nich vyměnil baterku.
Nezáleželo na tom, jestli to vyměnili v klenotnictví, nebo sám a jaká značka
baterky to byla. Prostě s origo baterkou to šlo dobře, ž se vyměnila, tak to
šlo blbě, ale nevím jestli rychleji nebo pomaleji.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>

od jisté doby se mi všechny hodinky co jsem měl, zpožďují o cca 10-20 s/měs.
Výměna krystalu nepomáhala, tak jsem bádal dále, a zjistil, že je to
způsobem používání - od doby kdy mám vodotěsné, jsou na ruce prakticky
trvale a výrobci nejspíš počítají s tím, že budou přes noc chladnější. Teď
po zakoupení nových jsem to asi definitivně ověřil - staré, které leží na
stole, se začaly mírně předcházet, nové, které mají větší kontaktní plochu s
rukou, se zpožďují více.