Re: Korekce frekvence krystalu v hodnikach

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Květen 20 19:34:53 CEST 2011

Ano, nepochybuji o tom, že se jedná o "softwarovou" úchylku :-)

Nejspíš dojde na obojí:
- Nejprve upravím frekvenci k plné spokojenosti
- Potom si je začnu sundávat, přeci jen váží i s punkovým tuningem řemínku něco přes 100 gramů.
- Vrátím frekvenci zpět
:-)

PH