Re: Korekce frekvence krystalu v hodnikach

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Květen 20 19:27:54 CEST 2011

Něco velmi podobného jsem udělal u hodin v elektronickém úhloměru, který jsem kdysi programoval (nepamatuji si, proč zákazník chtěl, aby tam byly zároveň hodiny:-) ). Ale bylo to automatické, něco ve stylu, že když odchylka není podezřele velká a je přibližně stejná při několika po sobě jdoucích seřízeních, tak se upraví kalibrační konstanta, která se vždy o půlnoci přičte. Výsledná přesnost mi totiž připadala mizerná, ale ovládání muselo odpovídat zadání, které nastavení korekce neobsahovalo.

PH