Re: Korekce frekvence krystalu v hodnikach

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Květen 20 17:17:59 CEST 2011

Ano, přesně něco takového jsem si představoval. Jenže ani nevím, zda ty hodinky používají paralelní, nebo sériovou rezonanci. Právě díky "divnosti" těchto krystalů bych chtěl slyšet nějaké praktické zkušenosti přímo s nimi.

Asi to dopadne tak, že nějaký takový připojím k AVR, vyzkouším jak dosáhnout požadované změny a pak stejnou úpravu provedu v hodinkách.

PH