Bistabilni rele s praporkem nebo rucnim prepinanim?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pátek Květen 20 14:11:50 CEST 2011

Nahledl jsem  do obyvaku pane Galuszky, bohuzel se mi nedari najit specifikaci pro dana rele.
Melo by jit o typ  RELES707P-I001H-K1919A, na webu zvlaste v cine je nabizi nekolik prodejcu, ale nikde neni jedina specifikace ci DS.
U vyrobce, kterym je asi nemecky Gruner jsem nasel pouze 707 a 707L.
http://www.schalten-und-bewegen.de/ablage/med_00000291_1292321373_GRU014_DB-EO45E-RELAIS-706-707-709.pdf
Popravde i DS k 707 je docela mizerne dilo, neobsahuje ani udaj o indukci civky v rele ani odpor sepnutych kontaktu , ale i tak
nevite nekdo cim se lisi provedeni 707P od 707?

Dekuji

J.