OT - Komunisti ve Francii

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Květen 20 12:32:18 CEST 2011

draha je uz zhruba rovnako, je to skor z dovodu ze na Svajciarskej
strane sa da najst byt len velmi tazko (vsetko plne) a nie su tam
parkovacie miesta.
Na Francuzskej strane je naopak uplny vidiek, ale ceny ako v Parizi :-)
b.