Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve, was: Farnell - jistota desetinasobku ; -)

Holas holas na holas.info
Pátek Květen 20 11:08:26 CEST 2011

To mi neda, abych se nepodelil o obrazek hlavniho
elektromeroveho rozvadece na nove postavenem dome
(prosinec 2010) v Anglii.
V jednoduchosti je krasa.
To bezove vespod je opravdu drevotriska.
Dum stavela firma na klic.
Pak jsem mel otazku od revizaka, jak je to v Anglii
s hromosvody. Na normalnich domech zadne nejsou.

Bobes