RS Components aktualizace

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Květen 20 11:01:01 CEST 2011

Reagoval bych dvěma způsoby:

1) nakupoval přes Alfatronic (tam jsou alespoň slušní a vstřícní - tedy
já jinou zkušenost nemám),

2) seznámil s jejím přístupem její nadřízené (tedy pokud v Británii už
nemají totální komunismus, přece jen Orwellovy předpovědi se někdy
splnit musí).

No a nebo prostě jít úplně jinam, je-li kam. V normální tržní
společnosti je to nejlepší řešení, v současném monopolistickém
polobolševismu je to poněkud komplikované.

Na druhou stranu ještě pořád nemusím kvůli jednokilovému odporu marně
obcházet trasu Dlouhá-Martinská-Žitná-Budečská (zasvěcení vědí). Třeba
se to brzo vrátí...

---
Jirka