[OT] Zahada internetoveho pripojeni

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Květen 19 19:06:58 CEST 2011

Významným problémem WiFi komunikace bývá zarušení. Zkuste změnit kanál,
změnit polarizaci antény, změnit umístění antény, pro ověření možnosti
komunikace by toto mělo stačit. Jinak by bylo vhodné zjistit jaké jsou v
blízkosti sítě i když můžou být skryty a bylo by potřeba nějakého
nástroje. Některé AirLinky s příslušným softem umožňují zobrazení spektra.
S pozdravem,
		Miloš Dašek