Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve, was: Farnell - jistota desetinasobku ; -)

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Čtvrtek Květen 19 13:46:06 CEST 2011

Preto je urcene, ze ked dam v celom objekte vypinace na jednu stranu,
tak budu vsetky napr. vypnute...
vratane prepinacov typu schodistove, alebo dvojite prepinace medzi
schodistove.
Tie sice nevedia byt "vypnute" z principu, ze su "prepinace", ale na
ziarovke nema byt faza,
ak su v dohodnutm stave v objekte "vypnute" ( podla obycajnych vypinacov )

BTW. mne sa anglicke zasuvky a vypinace celkom pacia. Zasuvka ma aj
vypinac, poistka je rovno v koncovke
a teda chrani aj pripad poskodenia privodneho kabla... Su nenapadnejsie
v stene, nic z nich netrci...
Je to celkom o zvyku.

Dodo