Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 13:12:11 CEST 2011


Ano, dvoutakt se musí dostat do otáček jinak netáhne, ale jak se tam 
dostane, je zbytečné dál držet plyn (stejně na něj už nebude moc 
zrychlovat), v těch otáčkách si už vystačí s hodně lehkou nohou. Je to dost 
rozdíl oproti 4T. Striktní dodržování předpisů mi takto zvedlo spotřebu o 
litr, přeci jenom byl zpřevodovaný na 60ku v obci.

----- Původní zpráva ----- 
Od: "Lubor Otta" <butan na geoinvest.cz>


Nechci za dvoutakty lobovat, ale mají 2 přednosti.
-Vyšší měrný výkon na hmotnost motoru.
-vyšší účinnost při částečně uzavřeném plynu.

Dne 18.5.2011 17:53, aze napsal(a):
> No to jsem psal, tohle může fungovat jen u motorů s mizernou účinností, 
> což dvoutakt splňuje.



Další informace o konferenci Hw-list