Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 13:04:39 CEST 2011


Toho karbonu tam asi tolik není, aby byla při 400 km "v mokru" průměrná 
spotřeba 6,1L/100km. Za suchého počasí je spotřeba kolem 8. Líp se to spálí, 
žádný orgon v tom není.

----- Původní zpráva ----- 
Od: "Lubor Otta" <butan na geoinvest.cz>


No tady se mohu jen dohadovat, že za těch vyšších teplot hlavy motoru
odbouráváte karbon z hlavy a pístu, a jedete na něj. Ale tady bude efekt
na spotřebu jen dočasný :-)
Lubor

PS A moderní motory s recyrkulací spalin začínají ve svém zanášení
karbonem dvoutakty úspěšně dotahovat.


Dne 18.5.2011 17:44, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Ta voda nepůsobí jen fyzikálně, dochází tam ke vzniku zmíněných plynů. 
> Nefunguje to u nedostatečně (tj. běžně) zahřátého motoru, ale až když je 
> teplota "v červeným", tj. hodně přes 100stC (warbec má přetlakové 
> chlazení). Při nižších teplotách působí opravdu jen neznatelně, tedy 
> fyzikálně, zatímco při těch vyšších už dochází k reakci s uhlíkem a líp to 
> shoří. U aut s řídící jednotkou nejspíš nic nepoznáte, ale u nedokonalého 
> spalování to zcela evidentně funguje.



Další informace o konferenci Hw-list