Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve, was: Farnell - jistota desetinasobku ; -)

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Květen 19 12:14:28 CEST 2011

 19.5.2011, 12:09:56

Taky nas to takto ucili. Ale ma to i druhou stranu.
Vchazite do mistnosti, zakopnete o prah, ve snaze zabranit padu,
smatrate po stene kde je vypinac. Padu sice nezabranite, ale povede se
vam vypnout svetlo. A uz lezite na zemi s rozbitym nosem a jeste k
tomu potmne.

A pokud jde o signalizaci zapnuteho stavu, celosvetove prosazovanym
trendem je prece modra LEDka.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz