[OT] Zahada internetoveho pripojeni

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Čtvrtek Květen 19 10:51:24 CEST 2011

1. Skontrolujte si, ci notebook a iny PC pouzivaju ten isty nameserver (
DNS )
2. skontrolujte blacklisty na internetove pripojenia
3. skuste skontaktovat mistneho sietoveho admina, ci na niektore
pripojenia nema ine nastavenia ako na ine ( podla MAC adresy,
pripojenia cez kabel a cez WiFi a pod. )

Nepisete typ routera, ale obecne asi azdy router moze mat nastavene
pravidla a blokovania v istych casoch na iste stranky a pod...
Niekedy zamestnavatelia sleduju trafic a podla toho urcuju sietovym
adminom pravidla pre obmedzovanie zamestnancov...

Dodo