Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve, was: Farnell - jistota desetinasobku ; -)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 19 10:01:21 CEST 2011

>Pøece tak, aby pøeklopením nahoru zapínal a dolù vypínal.

No, ono to je uz nejaky ten piatok co som s tym prisiel do styku a je mozne, ze sa medzicasom veci zmenili, ale v tom case to bolo samozrejme presne naopak, t.j. zasadne zapinat nadol a vypinat nahor, no a zapnuty stav mal byt indikovany zasadne cervenou LED.

wek