2takt diesel (bylo: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE)

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 19 09:44:58 CEST 2011

No rekl bych ciste pragmaticky kvuli cene. Jeden motor, jedna hridel,
jeden sroub... tohle vsechno stoji penize - pokud to ma byt 2x nebo 3x
je to rozdil.
Ono je to stejne jedno - pokud budete mit motory dva o polovicnim vykonu
tak v pripade pruseru, kterym je treba silny vitr to stejne nic neresi,
protoze ten vitr to v pripade telesa jako je kontejnerova lod snadno
pretlaci. Takze stejne musi prijet vlecna lod a odtahnout to do pristavu.

Jinak je i zajimave jak se to startuje ;-) - byva tam nekolik
startovacich agregatu - od motoru velikosti jako v osobaku az po docela
mocnej motor, kterej ve finale nahodi ten hlavni motor.

Radek Vicek