PLC Eberle

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Čtvrtek Květen 19 08:46:27 CEST 2011

TSX 21 malo RS485
Kabel bol prevodnik RS232 na RS485.

Program byval v EEPROM.
Programovalo sa to z nejakym SW, ktory v tom case bezal iba na OS2,
neskor ho tusim prerobili aj na WIN. Vo firme sme mali aj "kalkulacku"
na programovanie tych TSX-iek. Firma uz ale neexistuje a ja som medzi
tym presiel inymi 2 firmami a zivim sa niecim uplne inym.
Niekedy som sa TSX-kami zivil, ale uz je to tak 15-20 rokov.
Zapojenia konektorov by som mozno este niekde vyhrabal - skusim pozriet
vecer.
TSX 21 mali problem so zdrojom. Bol tam 2W odpor na rozbeh menica a ten
odchadzal ( prerusenie ).
Dalsie problemy byvali s komunikaciou v priemysle boli natahane RS485-ky
na vacsie vzdialenosti a odchadzali bdice na RS485 - boli SMD.
Davali sme tam SN15??? v DIP.

Dodo