Re: RE: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE

azehw azehw na volny.cz
Středa Květen 18 23:01:54 CEST 2011


Nepátral jsem po tom, jak to vlastně fungovalo. Nafta se u dvojtaktů nějak 
vstřikuje? Toto zařízení jsme spouštěli občas jen preventivně a vzhledem ke 
spolehlivosti jsme to nemuseli nikdy kuchat. Nafta tehdy ještě byla nafta a 
ono by to asi jelo i na jiná paliva.
Benzinový agregát měl údajně motor Moskvič, generátor asi 10 kW a u něj byl 
krásný regulátor buzení na principu změny odporu sloupce grafitových 
kotoučků tlakem.
AZE

----- Original Message ----- 
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 18, 2011 10:44 PM
Subject: Re: RE: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE


To jo, ale to byl dvoutakt dělaný na naftu a ne na benzín. Velké nafťáky se
i dnes dělají jako dvoutakty.


----- Původní zpráva ----- 
Od: "azehw" <azehw na volny.cz>


U radaru P12 byl na přívěsu ruský dieselagregát, motor dvojtakt a startoval
perfektně na naftu, nikdy se tam žádný benzín nedával a ani se nic
nenahřívalo. Startoval líp a snadněji než benziňák u P15.
AZE

----- Original Message ----- 
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 18, 2011 10:28 PM
Subject: Re: RE: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE


i u benzínového motoru?

dvoutakty se točí i na naftu, ale nenastartují na ni, musí už být motor
horký. Olej je o dost hustší, tak by mně zajímalo jestli ho tryska zvládne
správně rozstříknout.

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list