Farnell - jistota desetinasobku ;-)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 18 22:31:36 CEST 2011

Maso se dřív sušilo na slunci (nebo v komíně) a taky nezezelenalo.

----- Původní zpráva -----
Od: stpalas na volny.cz

Nedavno mi v aute vypadly z tasky asi tri nozicky parku. Nasly je tam az
nahodou deti pote, co jsem je tam asi mesic vozil.Zustaly zapadene v kufru.
Kdyz mi je prinesly ukazat, zjistil jsem, ze az na to ze byly tvrdy jak
stary rohliky a kdyz se s nima o sebe kleplo tak trochu zvonily, tak jim nic
nebylo.Nesmrdely ani nebyly zeleny, nic.Podotykam,ze se to stalo asi pred
ctrnacti dny, ne v lednu. Trochu mne zamrazilo, co to jime za chemii. A to
ty parky zdaleka nebyly ten nejlevnejsi sunt.