Farnell - jistota desetinasobku ;-)

Jan Martincek konfera na martincek.com
Středa Květen 18 22:08:28 CEST 2011

Dnes ma aj Farnell prekvapil...
Nikto z obrov nema skladom 14A UK zasuvku na panel s vickom - ani jednu
jedinnu - venoval som tom 2 hodiny zivota.... prosto raketu V2 postavime ale
napajanie nebude :)).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Wednesday, May 18, 2011 9:27 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Farnell - jistota desetinasobku ;-)

> Na malou obhajobu RS.
> RS primo vstupuje na nas trh teprve ted, pred tim to nebylo prime
> zastoupeni.
> Co jsem se s nimi bavil na veletrzich, tak nabiraji lidi a doladuji cesky
> obchod, ...
>
> Mozna to jsou pouze porodni bolesti a zlepsi se to  .. cas ukaze

Léta letoucí je zastupoval Alfatronic. Fungovalo to bez problémů. Nyní
se rozhodli se postavit na vlastní nohy a ejhle....že by nezvládali ani
primitivní logistiku? On totiž obchodník nic jiného nedělá (vždycky
přemýšlím, kde je jeho přidaná hodnota)...

Je fakt, že proti Farnellu jsou RS prostě béčka, jak třeba nabídkou, tak
i jejich web je vcelku k zoufání... Ojediněle u nich beru, když se
nějakým omylem stane, že mají něco, co jiní ne a je to za přijatelnou cenu.

---
Jirka