Re: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE

aze azehw na volny.cz
Středa Květen 18 17:53:03 CEST 2011

No to jsem psal, tohle může fungovat jen u motorů s mizernou účinností, což
dvoutakt splňuje.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 18, 2011 5:44 PM
Subject: Re: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE

Ta voda nepůsobí jen fyzikálně, dochází tam ke vzniku zmíněných plynů.
Nefunguje to u nedostatečně (tj. běžně) zahřátého motoru, ale až když je
teplota "v červeným", tj. hodně přes 100stC (warbec má přetlakové chlazení).
Při nižších teplotách působí opravdu jen neznatelně, tedy fyzikálně, zatímco
při těch vyšších už dochází k reakci s uhlíkem a líp to shoří. U aut s
řídící jednotkou nejspíš nic nepoznáte, ale u nedokonalého spalování to
zcela evidentně funguje.