Proclivani zasilek na poste - aktualne

APA navrhpcb na gmail.com
Středa Květen 18 15:12:04 CEST 2011

Vcera mi prislo z Dx a byla tam presne cena co jsem platil, ale byl to
nakup bez konta, jen pres PP a jen jedna polozka. Z toho jsem usoudil,
ze to nesnizuji, ale podle vas zase ano, no tak asi zalezi, kdyz je to
>10USD, tak asi ubiraji :-D

Jinak Dx to zacnou objednavat az po vasi objednavce, zajimave (pisi ze
na expedici maji 4-7 dnu).