Farnell - jistota desetinasobku ;-)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 18 14:10:02 CEST 2011

A ten rakouský obchod, to bylo také Tesco? V tescu u nás se dají nakupovat
akorát potřeby pro domácnost, jídlo jen výjimečně (a to ještě bez značky
Tesco). Zkuste Lidl, ikdyž i ten čím dál víc věcí dělá v PL, ale není to
taková hrůza jako tesco. V dědinských obchodech je to však ještě větší hrůza
než to tesco a za téměř dvojnásobné peníze. Chudáci důchodci.

----- Původní zpráva -----
Od: "Daniel Valuch" <daniel.valuch na orange.fr>

ono je to velmi dobre vidiet v obchodoch. Ked som na Slovensku casto
chodievame nakupovat do Rakuska. Z domu v Bratislave to mam blizsie do
hainburgu ako do Tesca na Zlatych pieskoch.
Obchodne retazce vyrabaju pre vychodny trh v Polsku a pre zapadny trh
niekde v byvalej zapdnej europe.
Masove vyrobky, salaty, zelenina, to vsetko je v Rakusku o 2 rady
kvalitnejsie ako u nas a stoji to uplne rovnako. Ten isty nanuk u nas
obsahuje len rastlinne tuky a oleje, rakusky smotanu. U nas je paradoxne
casto drahsi ako ten rakusky.
Cez vikendy su na parkoviskach pred obchodakmi v Rakusku len slovenske
auta, domaceho tam clovek nevidi. Personal uz rozprava slovensky :-)
Kym to budu u nas ludia kupovat dovtedy sa to bude vyrabat a predavat.
Po dlhom case (asi 10 rokov) som ochutnal moje kedysi oblubene slovenske
pasteky. To je uz uplne cista umelina, jak som to otvoril tak som to
vyhodil...
b.