Farnell - jistota desetinasobku ;-)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Květen 18 13:52:53 CEST 2011

A nejlepsi je, kdyz si pujdete koupit slehacku (tedy smetanu ke slehani) a
omylem si vyberete hnuj s nazvem "smetana light" ci podobne. Trochu mi
unika, cim se pak smetana light (bez tuku) lisi od odtucneneho mleka
(pardon, sadrove vody) - tedy krome ceny.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 18, 2011 12:37 PM
Subject: Re: Farnell - jistota desetinasobku ;-)

18.5.2011, 12:31:37

Vcera jsem si kopil zmzlinu. Pres pul obalu vyraznej napis "plna prave
smetany". Kdyz jsem ale procetl slozeni milimemetrovym pismem, tak
ejhle smetana < 7%. A to jde asi o nejlepsi vyrobek v beznem prodeji,
bez obsahu rostlineho tuku.
Nasi dedove takove veci nazyvali podvod a lzi. Dneska tomu bohuzel
rikame moderni marketink. Takova je holt doba.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz