Farnell - jistota desetinasobku ;-)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Květen 18 12:21:35 CEST 2011


Původní zpráva ze dne 18.5.2011 od ing. Jan Galuszka:

> Na malou obhajobu RS. RS primo vstupuje na nas trh teprve ted, pred
> tim to nebylo prime zastoupeni. Co jsem se s nimi bavil na
> veletrzich, tak nabiraji lidi a doladuji cesky obchod, ...

A o tom to také je. Oni na webu nepíšou: "Vstupujeme na trh přímo,
tolerujte prosím naše problémy, možná půl roku nebudeme fungovat
stoprocentně." Oni hrdě píšou: "Dodáváme do druhého dne, na telefonním
čísle vám česky poradíme a pomůžeme."

To je lež jako věž :-)

Na jejich homepage vidím info: "Naše služby jsou klíčem k Vašemu
úspěchu: 500.000 výrobků, okamžitá dostupnost, dodávka během 24
hodin". Proč tam nevidím text: "Omlouváme se všem zákazníkům za
několikadenní zpoždění dodávek, usilovně pracujeme na odstranění
výpadku"?

To se samozřejmě neptám Tebe, to je jen řečnická otázka :-)))

PS: Výpadek prý byl v Anglii, zpoždění také v Anglii, angličan nic
nevysvětlil, neměl ani přístup k objednávkám, omluvy mailem mohly
přijít také z Anglie, mohly být v angličtině (jejich automatické maily
z webu chodí česko-anglicko-německy, tak bych v tom neviděl problém).
Tam je mnoho zásadních pochybení, které se (možná shodou okolností)
projevily. Ale hlavně, oni dělají marketingové kampaně. Pokud nejsou
připraveni, pokud nejedou naplno, pak je to skvělá příležitost, jak
spíš o zákazníky přijít, než jak je získat.

Petr Zahradník, počítačový expert

====================================================================
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert na clexpert.cz
ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert
====================================================================




Další informace o konferenci Hw-list