Farnell - jistota desetinasobku ;-)

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Úterý Květen 17 21:17:43 CEST 2011

Ceny nejen u Farnellu me obcas dojimaji az k placi , respektive me fascinuje jak soucastky v US skladu jsou levnejsi nez v EU skladu.
Nedalo mi to a pres kamarada na statni univerzite San Jose jsem chtel zjistit za kolik IXGH48N60C3C1 prodava YXIS , to jsem nezjistil , ale nejaky mistni GME je ma za 4.36$ pri odberu 30ks. V ramci objektiviti , stav skladu 0

J.

> Od: "balu na home" <daniel.valuch na orange.fr>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 17.05.2011 20:18
> Předmět: Re: Farnell - jistota desetinasobku ;-)
>
>otvoril som datasheet a zbezne prezrel, ten lacny spina 5-40kHz, ten drahy 40-110kHz. Tam bude jadro cudla...

>>> IXGH48N60B3C1 (ten uzasne drahy u Farnell) 28.74 USD