Pracovne ponuky na i-nete

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Květen 17 14:56:37 CEST 2011

Zkus tento link, me to jde v pohode (pozor na zalomeni radku):

http://www.skoda.co.uk/company/cze/career/employer/job_offer/Pages/job_offer
.aspx

Jinak neznam tvoji situaci, takze pokud jsou tyto nabidky prace mimo, tak je
prosim ignoruj.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158