[345] unreachable code

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Květen 17 12:44:59 CEST 2011

Jj, ten problém je asi opravdu v použité verzi SDCC. Mám nejnovější,
cesty jsem upravil, takže to přeložit už jde, ale zase řve linker že
musí použít default 16f628A.lkr což se asi neshoduje s definicemi v
headerech. Zkusím napsat autorovi o informace o použité verzi SDCC. O
víkendu zkusím portovat jen čistý kód přes HT, pak všechny složky
označím a smažu :-)
Dík všem za příspěvky.
S pozdravem,
		Miloš Dašek