Pracovne ponuky na i-nete

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 16 22:39:46 CEST 2011

ona je tu stale este jedna moznost, pokial trvalo nevies najst ziadne
miesto ktore by ti vyhovovalo tak stale mozes zacat podnikat. Budes
pracovat len tolko kolko budes chcet, budes si sam sebe sefom, nikto ta
nebude utlacovat, nikto ti nebude nutit myslienky, nikto ti nebude brat
tvoje know how a ak budes mat dobry business plan malo by to stacit na
to aby si sa uzivil.
b.