Nahrada 2N7002K s vetsim Ids 500mA?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 16 22:17:04 CEST 2011

Take si myslim, vetsina problemu se spinacimi fety jsou proto, ze
sepnuti je dlouhe ( pomale ) tranzistor prochazi linearnim rezimem a
upece se. Neboli neprekracuje se maximalni proud, ale ztratovy vykon,
byt kratkodobe.
Proste se podivat, zda je dobre udelane buzeni. Budit tvrdsim
zdrojem..... Take jsem videl hodne konstrukterskych chyb v podobe
blokovaciho kondiku na ridici elektrode proti zemi.
JaKub