Tempomaty v aute

Milan krata.milan na seznam.cz
Pondělí Květen 16 20:36:33 CEST 2011

1. Nevim mam taky diesel a tempomat pouzivam natolik, ze to nejsem
schopen urcit.
2. Pokud vim tak adaptivni tempomat umi i dodrzovat bezpecnou vzdalenost
a ten umi i brzdit pomoci brzd, ale nemam to overene.
3. Nevypne. Az sundate nohu z plynu tak se vrati (zpomali) tam kde byl.
Na brzde nebo spojce se vypne.

Milan