Tempomaty v aute

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 16 20:34:39 CEST 2011

ad 1)  Octavia II 2,0 TDI bez tempomatu jsem dokázal jet levněji než s
ním. (pruměr  6,2 /5,6l/100km  ) Ověřeno opakovaně na mnoha  ( stejných
) trasách  .
Tempomat udržuje nastavenou rychlost za každou cenu... předevšim  v
prudkých stoupáních se da ušetřit tim, ze "zvolnim" a nervu to stále
stejně rychle...
JaKub