piatok - roboticky vysavac

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Pondělí Květen 16 18:08:02 CEST 2011

Vlastnim dva kusy. Jeden doma jeden u rodicu.
Mohu potvrdit, ze funguje az na nektere drobnosti velice dobre (cim novejsi
tim hur - predpokladam optimalizaci ceny)
Pro vysavani se pouziva algoritmus nahodneho prohledavani, soucasne si to
ale generuje mapu.
Nejvetsi peklo je tmavy nabytek - ty IR cidla ho nejak nedavaji a pokud mate
cerny koberec riskujete probrouseni :)
J.V.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pajpach
Sent: Monday, May 16, 2011 7:41 AM
To: HW-news
Subject: Re: piatok - roboticky vysavac

Zajimave,
mam zrovna tu Roombu (uz ponekud starsiho data) a pokud projizdi plochu
poprve, tak zezacalku jezdi naoko tak zmatene jak popisujete, ale podruhe uz

mistnost "zna" cilene objizdi dokola nohy stolku a presne kopiruje pudorys,
do prekazek nenarazi, ale pred prekazkou zpomali, a cca dva centimetry pred
ni se otoci jinam.
Zkousel jste to pustit vic nez jednou?

S pozdravem
MP