PIC a FET

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pondělí Květen 16 14:49:44 CEST 2011

Driver jsem zminil ja a prave protoze jsem ocekaval nejakou 70A obludu, ona ta obluda bude mit G o kapacite radove 1000pF a jak zde jiz zaznelo, jde o kapacitni vazbu pres kterou bez problemu odprasknete nohu PICu. Ono ani tak nejde o to zda spinate 200mA nebo 20A sirenku jako o to cim ji spinate a pokud tranzistorem na to 20A melo by i jeho rizeni byt reseno tomu odpovidajicne.
Na jednu stranu je MCP1401 kanon na vrabce, na druhou stranu je to 1ks SOT23 ktery resi a) rychle spinani tedy minimalizuje ztraty pri spinani a jelikoz jsme nevedeli zda jde o PWM nebo On/Off aplikaci byla ta poznamka na miste. v kazdem pripade resi ochranu MCU, ochrane diody na vstupu + dva FETY na vystupu. vse v jednom SOT23 pouzdru.
Sveho casu jsme nekde videl podobne drivery po  0,1$ a to pak neni co resit, vyjde to levneji a zabere mene mista nez diskretni reseni.

J.