PIC a FET

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Květen 16 14:23:19 CEST 2011

Nazrel som do schemy, a dioda je paralelne k sirenke.
Takze pardon, chybicka se vloudila.
Tie FETY diody v sebe uz maju, ako nakoniec vykonove bezne mavaju.
Pripojenie sirenky generuje iskrenie, takze asi vovnutri nejake cievocky budu.
Sirenka je mala, zvuk vsak vydava neskutocny.

Zatial sa mi najprijatelnejsia javi Andrejova verzia o kapacite G-D.
Doska je uz hotova, minimalny zasah do dizajnu by mohol byt pridany odpor 10-100k
medzi PIC a G. Otazka je, ci to zachrani FET samotny. Ci sa naopak nestane opacny pripad,
teda PIC ostane zdravy, a do haja odide FET (prerazenim G). Takze paralene nejake transily
na G kazdeho tranzistoru?

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Monday, May 16, 2011 1:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: PIC a FET

Není mi jasné, jakým myšlenkovým pochodem vznikla ta dioda antiparalelně k FETu.

Přemístit k sirénce a bude vyřešeno.

PH

From: "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk>
FET je vybrakovany zo zakladnej dosky PC zo zdrojovej casti.
Myslim ze pracovny prud znesie 70A :)
No pouzil som co bolo doma.

su tam dokopy 3. Dva spinaju relatka (tie maju paralelne k cievke diodu v zav. smere) jeden spina sirenku (ten ma diodu paralene k fetu, nie paralelne so sirenkou a to je pravdepodobne rozdiel, preco tie dva neodisli). Radove niekolko zopnuti za minutu, takze odpor do G rozhodne vadit nebude.
pre istotu by som ho dal aj pre tie relatka.