Pracovne ponuky na i-nete

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Květen 16 11:50:55 CEST 2011

Mozno tu bude mat niekto podobnu skusenost, ale doteraz som robil v
troch firmach inziniersku pracu v obore, ktory som studoval (dvkarat
pomerne kratko, v jednej, ten ostatnej, pomerne dlho), ale zacinal som
tak trochu inak.
Vo vsetkych troch pripadoch firma nezhanala aktivne cloveka na tej
pozicii, na akej som bol. Firmy som si vyhladal sam a prihlasil som sa
ako brigadnik, aj napriek tomu ze som mal pokracujuce alebo aj
ukoncene VS vzdelanie. Najprv som par tyzdnov/mesiacov robil "spinavu"
pracu, teda som opravoval som letovackou plosne spoje, semtam pracu
operatora vo vyrobe (obsluha vyrobnej linky, ktora "piekla" diody)
alebo pri rozpustadlami cistil trysky strojov na tlacenie napisov na
puzdra diod. Potom som po istej dobe "postupil" na lepsiu pracu, lebo
sa zistilo, ze sa tam hodim a ze vlastne by sa niekto taky hodil - mal
som pocitac, zhrnal som vysledky a robil grafy, semtam som sa patlal s
chemiou na pasivaciu cipov, ale v mensej miere ako to s tymi
rozpustadlami :-) pripadne som niekomu kreslil schemy a routoval DPS.
K takej tej "inzinierskej" praci, ako som si prestavoval, som sa
dostal az neskor. Okrem toho, ze som si vobec nasiel pracu, to malo
vyhodu aj v tom, ze som sa naucil aj kopu inych veci, ktore aj ked
aktivne nerobim/nevyuzivam, pomohli mi v sirsom technickom rozhlade.

Chapem, ze clovek, ktory nema nejaky cas pracu, z toho moze byt zufaly
- len som chcel poukazat, ze sa na to da ist aj inak. Neviem ako je to
aplikovatelne v tvojom pripade, zavisi to na mnozstve faktorov, od
vseobecnych az po cisto osobne.
Nikdy som prakticky nevyuzil sluzby profesie alebo personalnych
agentur, na ktore mam mimochodom velmi tazke srdce.

J.S.