OT: co to je za program?

Jindrich Kubec kubecj na asw.cz
Neděle Květen 15 22:41:42 CEST 2011

At 22:32 15.5.2011, =?ISO-8859-2?Q?Vl=E1=EFa_And=ECl?= wrote:
>Dobrý den,
>snad mi nìkdo poradí. Po aktualizaci Avastu mi
>pøi zapnutí poèítaè s Windows7 hlásí potenciálnì nebezpeèný soubor
>c:\program files\common files\X10\common\X10nets.exe
>Co s tím? Kdy¾ kliknu na "Stornovat spu¹tìní",
>v¹echno funguje úplnì stejnì. Co to mù¾e být za
>program? Souèást systému? Jak bych se podíval co
>se v¹echno spou¹tí pøi startu systému? Nìjak to tady nemù¾u najít.

X10 je nejaky ten home wireless system.
Hlaseni avastu je heuristika, ktera vyhodnotila
soubor jako podezrely (bohuzel, to ostre
rozliseni mezi cistymi a spinavymi soubory se
spatne definuje), tim dotazem umoznuje uzivateli
rozhodnout, zda chce nebo nechce... (kdyz vi, co to je)

Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.