[345] unreachable code

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Květen 14 19:07:03 CEST 2011

Myslím, že jsem se už jednou o tom zmiňoval, je to
http://sourceforge.net/projects/picsim/ v instalátoru jsou dema a
schémata "zapojení".
Podotýkám, že jsem nezkoušel vytvoři celý nový projekt pod nějakým
kompilátorem, vytvořit nové soubory a zkopírovat a přilinkovat obsah.
Také jsem nezkoušel udělat nový projekt podle "hardwarového" zapojení,
neboť si nedělám iluze že to bude bez chyb.
V podstatě mi jde jen o to, proč to nejde funkčně přeložit.
S pozdravem,
		Miloš Dašek