Re: [345] unreachable code

amartinik2 na seznam.cz amartinik2 na seznam.cz
Sobota Květen 14 18:44:23 CEST 2011

Ja si myslim, ze Vam tam chybi zavorky - ma to byt takto:
 unsigned char display7s(unsigned char v)
 {
    switch(v)
    {
      case 0:
       {return 0xEE;       //tady bude něco v nepořádku - chybela {
        break;              // tady to hází subj. - protoze cekal case x nebo default
       }
      default:
        {return 0;    // stejny pripad
        break;        // tady to hází subj.
        }
    }
 return 0;         //tady return původně nevracel žádnou hodnotu nacož C

Ales
PS. kdyz je tam opravdu return, neni treba pouzivat break, protoze to nemuze pokracovat dalsi vetvi.
Pak by zavorky nechybely a jelo by to ......
PS2: jak je videt, a.kazdy program obsahuje chybu
                          b.kazdy program se da zkratit o 1 instrukci.