[345] unreachable code

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Květen 14 18:30:11 CEST 2011

SDCC jsem zkoušel, ale nezná syntaxi použitých souborů, především _asm v
SDCC je __asm, a nemůže najít základní definice např.
Undefined identifier 'EEADR'
Undefined identifier 'RD'
Undefined identifier 'EEDATA'
Undefined identifier 'EEADR'
atd, které v header souborech jsou, ale asi už ne v .lib nebo jsou jinak
definované. Jinak SDDC si s tím zdrojákem poradí podstatně hůř jak HT,
ale to je jedno. Potřebné  soubory pro překlad alespoň v nějakém
kompilátoru stejně nemám. Zkoušel jsem poctivě krokovat proměnné a
výstupy a žádná chyba a po překladu program nefunguje resp. pošle na
porty první kód a zastaví se. Že to nejde přeložit je zjevně chyba v
definičních souborech a knihovnách a linker to pak všechno popřehází
nebo úplně ignoruje.
Moc se v derivátech SDCC nevyznám, můžete nějaké jmenovat?
Napsal bych autorovi, ale je to starý projekt a nevím, jestli komunikuje
anglicky.
S pozdravem,
		Miloš Dašek