[345] unreachable code

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pátek Květen 13 23:12:40 CEST 2011

Je to napsano hezky kostrbate ;-)
Ja bych to napsal takto
unsigned char display7s(unsigned char v)
{ unsigned char result;
   switch(v)
   {
     case 0:
      result=0xEE;       //tady bude něco v nepořádku
       break;              // tady to hází subj.

     default:
       result=0;
       break;        // tady to hází subj.
   }
return result;         //tady return původně nevracel žádnou hodnotu
nacož C MC protestoval
}

A nebo klasicky if else nebo zkraceny zapis.