Brum ze zdroje

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 13 23:10:02 CEST 2011

S vekom ubuda schopnost pocut vysoke frekvencie. Nepochybujem o tom,
ze Milan pocuje 50 alebo 100 Hz ako za mlada :-) Navyse, 50 resp.
100Hz je frekvencia, ktoru musi mat technik "v uchu".
Najpravdepodobnejsia je v tomto pripadne ta najjednoduchsia moznost -
teda zle zemnenie/tienenie alebo filtracia.
Kmitanie nejakeho tranzistora na vstupe som este na vlastne oci
nevidel a to mi uz nejaky ten zosilnovac rukami presiel. Ale zato
poruch zo zlej filtracie alebo zemnenia som videl plno - ci uz to bola
chyba "od vyroby" alebo chyba "indukovana pouzivanim" (tzn. odpadol
vodic alebo sa obcas stalo aj to, ze sa vodic prispajkoval "sam od
seba" a zanechal po sebe stopy po neodbornom otvarani zosilnovaca :-)
).
Nepochybujem o tom, ze taka chyba moze nastat, ale na 99% to bude
nieco ine - tak ako aj ostatni poukazovali.

J.S.