automatika k manualni klimatizaci v aute

JP dodo.hw na jnc.cz
Pátek Květen 13 13:15:23 CEST 2011

Menit manualni za tovarni automatickou znamena prekopat pul auta, z
puvodni toho moc nezustane.
Urcite je to komfortnejsi, ale moc snady ani levny to neni.
Necekam zazraky a jednodussi "termostat" (asi spinani kompresoru +
vetraku co je u vyparniku) musi stacit.

Dne 13.5.2011 10:19, Tomáš Hamouz napsal(a):
> [...]
Jak se vubec resi "vicestavove" spinani?
> Šlo by zapínat kompresor periodicky, s periodou cca 1 minuta.
> Taková pomaloběžná PWM. Jen nevím zda by se to neprojevilo na
> životnosti kompresoru či zapínací spojky.
To je to co by me prave dost zajimalo!  Urcite z toho nebude nadsena
spojka kompresoru, otazka je jak moc. Kompresor samotny by to snad
trapit nemelo, ne?