automatika k manualni klimatizaci v aute

Pátek Květen 13 09:55:10 CEST 2011

2011/5/13 JP <dodo.hw na jnc.cz>:
> Zdravim,
> resit teplejsi vzduch z klimatizace zapinanim topeni mi prijde trosku jako
> uchylarna, tak dumam nad automatikou. Montovat do auta original climatronics
> ale nehodlam.
> Pri pruzkumu terenu jsem narazil na tenhle projekt:
> http://code.google.com/p/xarias/
>
> Vitam postrehy, zkusenosti, odkazy na podobne projekty...

Hmm, já to řeším přepínáním větráku mezi stupni 0 - 4. Zatím jsem si s
tím vystačil.

Jinak jsem toho názoru, že výměna za to, co se tam montuje v továrně,
bude nakonec levnější a rychlejší než nějaký vlastní výzkum a vývoj.

P.K.