Nahrada tranzisotru IRFPF50?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Květen 12 16:58:48 CEST 2011

Netrusim co se v tom mem kusu stalo, ale prorazena je i 1000V dioda, videl bych to na prepeti pri bource, to je pak jedno zda je T 800,900,1kV.

V kazdem pripade musim vyrobce, ac nevim kdo jim je, pochvalit, malokdy se vidi tak pekne udelany menic.
3844 ma klasicky napajeni pro rozjezd resene pres srazeci R primo z 400V, coz vetsinou drive nebo pozdeji vede k vyhrati odporu , zde je misto R vefunkci odporu pouzit velky NPN. Prekvapily i pouzite elity, napriklad napajeci C u 3844 ma po 6 letech od vyroby a odhadem 1 roku cisteho provozu nominalni kapacita 100uF, zmereno 100,4uF a ESR 0,9Ohmu. O tlumivce navinute 4mm2 vodicem jsme jiz hovoril, vodice kterymi je vykon vyveden jsou 10mm2.

J.