Ethernet

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Květen 12 10:05:38 CEST 2011

Snazim se nepodlehat soucasnemu trendu, tedy vse pres Ethernet, prijde mi to nevyhodne jak cenove tak energeticky.
Ethernet ma mnohem vetsi naroky spotrebu na reneseny bit nez treba RS485 a i rozhrani s enc28j60 prijde odhhadem 5-10x draz nez s RS485
ale i tak mi neda se nezeptat :-).
Jak funguje enc28j60, vin, ze je to obvod s ethernetem na jedne a SPI na druhe strane, ale to je asi tak vse co o tom vim.
Nejaky prikald aplikace se zdrojany nebo tak neco by nebyl?

J.