Brum ze zdroje

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Květen 12 09:48:38 CEST 2011

A este by nebolo zle vidiet, co ukaze osciloskop na napajacej vetve
zdroja, na vystupe predzosilnovaca, zosilnovaca a v inych "kritickych"
miestach.
Taketo riesenie niecoho bez merania je len strielanim naslepo a
hladanim ihly v kope sena.
Samozrejme, ak sa aj vyskytuje brum, treba to premerat nielen s
casovou zakladnou 10ms/d, co by clovek cakal od brumu, ale pokojne aj
o par radov vyssie, ci tam nie je nieco, co clovek mozno necaka -
trebars VF zakmity a podobne.

J.S.